Rit Argentat - Millau - Mont Frin - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Edwin Schuller - WaarBenJij.nu Rit Argentat - Millau - Mont Frin - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Edwin Schuller - WaarBenJij.nu

Rit Argentat - Millau - Mont Frin

Door: Timon Wyatt

Blijf op de hoogte en volg Edwin

25 Juli 2006 | Frankrijk, Parijs

Gelukkig ik mag weer een keer verslag doen van een fantastische motorrit. Het plan was om van Argentat via Millau naar iets halverweg Monaco. Lekker NL Timon! De reis begon voorspoedig. Redelijk vroeg opgestaan, even tanken, eten kopen en de ouders van Ed goeie dag zeggen. Voor we het wisten waren we in Millau en die brug daar was…. erg hoog en heeel lang (zie foto’s). By the way, het was erg warm.
Van Millau gingen we naar Uzès. De weg daar naartoe was heer kronkelig, maar heel, heel mooi langs een rivier, en onderweg een klein dorpje hier en daar, en af en toe een mooi kasteeltje. Jammer genoeg ging het wel even regenen. Even wat minder gas, want het werd glad.
In Uzès aangekomen hadden we een mooie camping uitgezocht. Een fransman die NL’s spreekt, mooi zwembad, lekker koffie, maar helaas geen plek. Toch even een koffie gedronken en een belg geraadpleegd die nog een camping bij Mont Frin wist waar ze plek zat hadden. Onderweg hiernaartoe bij Pont du Gare geweest. Op dit moment geen idee wat het is. Daar wees een bewaker ons de weg en konden we in 1x naar de camping rijden (waar een neger de baas was).
Lekker wodka sjoe gedronken en gedoucht. Beetje met water gespeeld en toen moest Ed zonodig een Duits vrouwtje nat gooien (hij dacht dat ik in dat hokje aan het douchen was.
Zo…. Dat was een geslaagde dag, Ed die zijn schaamrandjes lekker heeft bij kunnen werken. Nu ga ik lekker eten, -x- Timon
En we kwamen koeien tegen onderweg.
En Ale’s is een kutstad!